مربیان موقت آرژانتین انتخاب شدند

فدراسیون فوتبال آرژانتین هدایت تیم ملی این کشور را به طور موقت بر عهده دو بازیکن سابق تیم ملی این کشور گذاشت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از  ناکامی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2018  و در پی آن برکناری خورخه سامپائولی سرمربی این تیم ، فدراسیون فوتبال آرژانتین هدایت تیم ملی این کشور را به طور موقت به لیونل اسکالونی و پابلو آیمار سپرد.
اسکالونی 40 ساله دستیار سامپائولی در جام جهانی 2018 روسیه بود ، جایی که آلبی سلسته در مرحله یک هشتم نهایی با شکست 4-3 برابر فرانسه،  فاتح جام، از دور مسابقات حذف شد.

بازیکن سابق آرژانتین سابقه بازی در باشگاه‌هایی مانند لاتزیو، وستهام، مایورکا و آتالانتا را دارد،او طی سال‌های 2003 تا 2006 هفت بازی برای آلبی سلسته انجام داده است.

آیمار 38 ساله ، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین که 52 بازی ملی در کارنامه دارد ، سال گذشته مربی تیم ملی زیر 17 سال کشورش را بر عهده داشت. او سابقه بازی در تیم های ریورپلات، بنفیکا و والنسیا را نیز دارد.

کلودیو تاپيا رئيس فدراسیون فوتبال آرژانتين، روز پنج شنبه گفت: "بعدا ما تصميم خواهيم گرفت که چه کسی به طور قطعی سمت سرمربیگری تیم را خواهد داشت .ما قصد داریم از زمان خود برای انتخاب صحیح، استفاده کنیم."
مسابقه بعدی آرژانتین روز 7 سپتامبر برابر گواتمالا در لس آنجلس خواهد بود، و چهار روز بعد این تیم در نیوجرسی با کلمبیا دیدار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: حمله دوباره مارادونا به سرمربی تیم ملی آرژانتین 



انتهای پیام/

آیمار روی نیمکت مربی موقت آرژانتین شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار