برخورد با مفاسد اقتصادی بصورت قاطع

امام جمعه آبادان گفت: مردم انتظار دارند با مفاسد اقتصادی بصورت قاطع و به موقع برخورد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: ملت از رییس جمهور برخورد عملیاتی میخواهند و انتظار دارند مفاسد فی الارضی که موجب اخلال در نظم بازار شده اند مجازات شوند.

وی افزود: این ملت هوشیار است و اجازه دخالت دشمن در امور داخلی را نمیدهد اما ناکارآمدی برخی مدیران نجومی بگیر را بر نمی تابد.

امام جمعه آبادان گفت: تغییر وضعیت موجود نیازمند مدیران انقلابی و مسدود کردم گلوگاههای فساد است و قوای سه گانه با اتحاد باید سریعا این امر را محقق کنند.

ابراهیمی پور  افزود: نباید اجازه دهیم دشمن از وضعیت موجود سواستفاده کند چرا که آنها بویژه رییس جمهور آمریکا با پیشنهاده مذاکره قصد تفرقه افکنی میان ملت و نظام را دارد.

وی گفت: ما میدانیم که آمریکا قابل اعتماد نیست چرا که در آخرین مذاکرات ۵ سال وقت و انرژی تیم مذاکره کننده به بدعهدی وی ختم شد و دشمن با اصل نظام اسلامی ما مخالف است.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مردم مشکلات را تحمل میکنند اما ذلت را نه؛ افزود: یکی از اصول مذاکره اعتماد به طرف مقابل است، حلقه مفقوده در مذاکره با آمریکا، پس اکنون زمان اتحاد است برای پیروزی بر تحریم ها.

ابراهیمی پور  با یادآوری فاجعه هیروشیما در جنگ جهانی دوم گفت: تاریخ گواهی میدهد درحالی که این جنایتکار بزرگ در شرارت و  بی رحمی حد و مرز نمیشناسد دم از حقوق بشر میزند.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان استانی خواست در آبرسانی به روستاها سرعت عمل داشته باشند چرا که وعده ها درباره زمان آبرسانی به روستاها محقق نشده و ما شرمنده مردم هستیم.

تبریک روز خبرنگار به اهالی قلم و اصحاب رسانه موضوع دیگر خطبه های امام جمعه آبادان بود و افزود: اهالی قلم بدانند این ابزار مقدس است و تقدس آن در آگاهانه و در راه اسلام معنی میشود .

وی همچنین یاد و خاطره شهید بابایی و شهید آیت را به پاس ایمان و بصیرتشان در دشمن شناسی گرامی داشت.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.