ارائه خدمات میلیاردی خیران شهرساز در شیراز

خیران شهرساز و فرهنگ‌ساز ۳۲ میلیارد تومان در شیراز خدمات ارایه کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی نقی مصلح عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۲ میلیارد تومان خدمات توسط خیرین این مجمع به مردم مناطق مختلف شیراز ارائه شده است، گفت: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ساخت سرا‌های مهربانی اشاره کرد که بیش از ۱۵۰ هزار لباس در این مراکز اهدا شده که ۷۰ درصد این پوشاک نو بوده است.

وی افزود: در تامین سایر نیاز‌ها بیش از ۳۰۰ نفر از خیران فعالیت مستمر داشته‌اند.

به گفته مصلح، ایجاد فضای سبز توسط خیران، کاشت درخت، ایجاد صندلی‌های شهری، زمین چمن مصنوعی، کتابخانه، نمازخانه، مراکز خوداشتغالی، چهار سرای مهربانی، ۲ سرای یار مهربان و ایجاد مجتمع ورزشی چند منظوره از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که توسط خیران انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ همیار پلیس در شیراز در حال فعالیت هستند و در همین راستا نیز همیار فضای سبز در سه بوستان فعال شده است.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز تصریح کرد: در مجمع خیران شهرساز و فرهنگساز سه نوع عضویت وجود دارد؛ بخش اول خیرانی که همیشه همکاری دارند که جمعیت این خیران بالغ بر ۵۶ نفر است؛ بخش دوم خیران وابسته که بیش از ۳۰۰ عضو دارد و بخش دیگر خیران حقوقی هستند.

مصلح با بیان اینکه این مجمع از سال ۹۴ تاکنون به عنوان اولین مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز کشور در حال فعالیت است، تصریح کرد: مهندسی فرهنگی از جمله اصلی‌ترین اهداف این مجمع است البته در کنار آن یکی از اهداف این مجمع گسترش مصادیق خیر و فعالیت‌های مبتنی بر خیرین در جامعه است.
انتهای پیام/ر

خدمات ۳۲ میلیارد تومانی خیران شهرساز در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار