غیاثی: نفرات اعزام شده به جاکارتا فردا معرفی می شوند

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: همه چیز خوب و عالی پیش می رود منتهی قرار است در رابطه با نفرات اعزام شده به بازی های آسیایی جاکارتا فردا اعلام کنیم.

تیمور غیاثی در گفتگو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین  شرایط دوومیدانی کاران پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: در حال حاضر همه چیز خوب و عالی پیش می رود منتهی قرار است در رابطه با نفرات اعزام شده به بازی های آسیایی جاکارتا فردا اعلام کنیم. هر چند که اسامی کلی اعلام شده و تنها نفراتی که باید نهایی شوند یک‌شنبه اعلام خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی‌پوشان را اعلام نمی‌کند؟ گفت: ما از قبل اسامی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا را به مسئولان کمیته ملی المپیک ارائه داده ایم و قرار شده فردا لیست نهایی را منتشر کنیم.

غیاثی در پاسخ به این سوال که آیا دختران در لیست نهایی حضور خواهند داشت یا خیر توضیح داد: طبق برنامه از پیش تعیین شده به احتمال فراوان بین یک تا 2 نفر از بانوان را به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در مورد اینکه عملکرد ورزشکاران دعوت شده به مرحله نهایی لیگ طلایی را چطور ارزیابی می کند، گفت: خیلی خوشحالم که برخی ملی پوشان ما در مرحله نهایی لیگ طلایی دوومیدانی توانستند بر خلاف تصور برخی کارشناسان رکوردهای خوبی را بر جای بگذارند و ما را به حضوری درخشان در بازی های آسیایی جاکارتا امیدوار کنند. البته خیلی ها هم با وجود در اختیار داشتن بهترین شرایط تمرینی و اردویی اما به هیچ وجه ممکن نتوانستند نظر مساعد ما را جلب کنند . در مجموع شرایط این روزهای دوومیدانی به گونه ای است که در تمام مواد دوومیدانی شانس کسب مدال در جاکارتا را داریم.

بیشتر بخوانید: پایان همکاری مربی آمریکایی با فدراسیون دوومیدانی

اظهارات غیاثی درباره آخرین شرایط دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار