کشتی گیر سقزی بر سکوی نخست آسیا ایستاد

محمدمبین عظیمی، کشتی گیر آزادکار کردستانی در فینال مسابقات با غلبه بر ورزشکار سر سخت ژاپن نشان زرین طلا را بر گردن آویخت و با اقتدار سکوی نخست آسیا را تصاحب کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نخستین دوره رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی آسیاشامگاه روز جمعه ۱۲ مردادماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر در البرز پایان یاقت.
در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ایران، هند، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، پاکستان، سنگاپور، عراق و بنگلادش در سالن مجموعه ورزشی انقلاب کرج به مصاف هم رفتند.
محمدمبین عظیمی، کشتی گیر آزادکار سقزی با پشت سر نهادن اردو‌های فشرده تیم ملی به عنوان کشورمان در وزن ۸۵ کیلوگرم در این پیکار‌ها به میدان رفت.
عظیمی در این دوره از مسابقات با غلبه بر کشتی گیرانی از کشور‌های ژاپن، قرقیزستان و عراق برای کسب نشان طلا به فینال راه یافت.
این ورزشکار کردستانی در دیدار نهایی مجددا در برابر حریف ژاپنی خود قرار گرفت و توانست با نتیجه سه بر صفر در مقابل این کشتی گیر سر سخت پیروز شود و ضمن کسب نشان زرین طلا با اقتدار سکوی نخست آسیا را تصاحب کند.
علی عظیمی پدر این کشتی گیر خوش آتیه سقزی در کنار مربیان تیم ملی به عنوان یک مربی موثر، محمد مبین عظیمی را در این رقابت‌ها هدایت و همراهی کرد.
 تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان کشورمان با کسب ۱۲ مدال طلا، یک نقره و ۷ برنز قهرمانی نخستین دوره رقابت‌های کشتی نونهالان آسیا در کرج را به دست آوردند.
انتهای پیام/م

 درخشش کشتی گیر سقزی در رقابت‌های آسیایی

برچسب ها: کشتی ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.