برنامه‌های جشنواره موسیقی جوان اعلام شد

دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، برنامه‌ها و اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش «حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی» را منتشر کرد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان؛ ضمن انتشار جدول برنامه های این دوره، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش «حفظ کل ردیف موسیقی ایرانی» را منتشر کرد.

این جشنواره از ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ سال جاری کار خود را در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌کند و به دنبال آن نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های مختلف تا ۱ شهریور و سپس از ۶ شهریور تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ درتالار رودکی به اجرا می‌پردازند.

شرکت‌کنندگان باید یک ساعت قبل از شروع برنامه، با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه، در محل برگزاری حضور داشته باشند.

برنامه‌های جشنواره موسیقی جوان اعلام شد

دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اسامی راه‌یافتگان به مرحلۀ نهایی بخش حفظ کل ردیف دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان را نیز اعلام کرد. شرکت‌کنندگان در این بخش باید حداقل به یکی از روایت‌های معتبر و شناخته‌شده از ردیف موسیقی ایرانی، که به طور رسمی منتشر شده باشد، تسلط و احاطۀ کامل داشته و بتوانند در تمامی دستگاه‌ها و آوازهای موسیقی کلاسیک ایرانی، بر اساس نظر هیات داوران، به اجرای بداهه نیز بپردازند.

بر همین اساس و پس از اتمام داوری‌ها، با اعلام دبیرخانۀ جشنواره، اسامی افراد منتخب و راه‌یافته به مرحلۀ نهایی این بخش در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران و جشنوارۀ ملی موسیقی جوان هم‌اکنون قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جشنواره ملی موسیقی جوان

برچسب ها: موسیقی سنتی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.