برگزاری مسابقه بدمینتون به مناسبت آزادسازی حصر پاوه

یک دوره مسابقه بدمینتون به مناسبت سالروز آزاد سازی حصر پاوه در پاوه برگزار شد.

بشیری رئیس هیئت بدمینتون استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : یک دوره مسابقه بدمینتون به مناسبت سالروز آزاد سازی حصر پاوه در دو بخش خردسال و نوجوان و با حضور شهرستانهای کرمانشاه صحنه ، هرسین و پاوه به میزبانی شهرستان پاوه و در محل سالن حجاب ( بخش بانوان) و تربیت ( بخش آقایان) برگزار گردید.

وی گفت : نفرات برتر رده سنی نونهالان دختر سنا خسروی از کرمانشاه اول مونا برهانی از پاوه  دوم یاسمین صادقی از کرمانشاه سوم شد .

بشیری افزود : نفرات برتر سنی نوجوانان دختر پریا سلیمانی از کرمانشاه جایگاه اول کیانا رستم پور از کرمانشاه جایگاه دوم آرام کاکاوندی از صحنه صاحب جایگاه سوم شد .

وی افزود : نفرات برتر رده سنی نونهالان پسر پویا رضایی از کرمانشاه اول احمد رضا ایمانی از هرسین دوم و  امیر احمد شهبازی و علی شرفی از هرسین سوم مشترک شدند.

بشیری گفت : نفرات برتر رده سنی نوجوانان پسر نیز علی کاکاوند از هرسین اول کسری رضایی از صحنه دوم و مصیب رستم پور از پاوه و علی شکری از هرسین سوم مشترک شدند.

وی افزود : در پایان این مسابقات و از سوی اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه شهرستان و هیئت بدمینتون استان به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایزی اهدا گردید.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اعلام نتایج مسابقات بدمینتون به مناسبت سالروز آزادسازی پاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار