رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی فارس

در رقابت‌های پرش با اسب قهرمانی فارس ۳۴ سوار کار با هم رقابت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این رقابت‌های یک روزه که امروز در زرقان شیراز برگزار شد، سوارکاران در دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مبتدی با هم به رقابت پرداختند.

رییس هیات سوارکاری شیراز با بیان اینکه این هیات تا پایان سال ۲۵ مسابقه پرش با اسب برای آمادگی سوارکاران فارس به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌کند، افزود: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که اواخر مرداد در اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

قاضی ادامه داد: سوارکاران استان در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند تا جایی که سال گذشته یکی از ورزشکاران فارس به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی اعزام شد و امیدواریم تا ورزشکاران این استان در رشته سوارکاری روز به روز پیشرفت بیشتری داشته باشند.

در پایان خانم‌ها ملیندا حسنی، مریم زارع، نرجس زارع و آرزو دهقانی و آقایان مهدی حاصلی، علی مسلمان، امیررضا جعفری، مسعود محمدی، ابوالفضل عبدی، علیرضا کوهن، نوید مهاجرت، احمد جعفری، محمد حسین زارع و مرتضی پورشمسی عناوین برتر را کسب کردند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.