تقدیر از عوامل رسانه ای جشن زیر سایه خورشید در یزد

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد از تلاش دست اندرکاران عوامل رسانه ای جشن بزرگ زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد در مراسم تجلیل از عوامل رسانه ای جشن بزرگ زیر سایه خورشید، از تلاش دست اندرکاران این حرکت عظیم فرهنگی قدردانی کرد.

پهلوانیان گفت : انقلاب اسلامی ایران که با رهبری حضرت امام و وحدت مردم به ثمر رسید ، ریشه در فرهنگ غنی اهل بیت علیهم السلام دارد و این از برکات انقلاب اسلامی است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد خاطر نشان کرد: در طول تاریخ همواره شاهد غربت اهل بیت علیهم السلام بوده ایم و حتی در حال حاضر نیز ، دشمنان همه تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ اهل بیت بکار گرفته اند و در صدد ضربه زدن به درخت تناور انقلاب هستند.

وی افزود : هرکس در راه اهل بیت علیهم السلام قدمی یا قلمی بردارد ، نتیجه آن را در زندگی دنیوی و اخروی خود خواهد دید و جز سعادت نخواهد بود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد هم در این نشست از زحمات و تلاش های صدا وسیمای مرکز یزد در انعکاس جشن بزرگ زیر سایه خورشید و برنامه های دهه کرامت قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد با برگزاری این حرکت فرهنگی و معنوی در جامعه، امید در روح مردم دمیده شدو نشان داد مردم همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده اند.

در این نشست اعلام شد در دهه کرامت ۲۸۱ برنامه در سطح استان اجرا شد.
همچنین در این نشست از عوامل رسانه‌ای صدا وسیما در پوشش جشن زیر سایه خورشید تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

دست اندرکاران عوامل رسانه ای جشن بزرگ زیر سایه خورشید تجلیل شدند

برچسب ها: صداوسیما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.