دو انتصاب جدید در سیمای استان‌ها/ حسن ملکی قائم مقام شد

رئیس مرکز سیمای استان‌ها در صداوسیما در حکمی حسن ملکی را به‌عنوان قائم مقام این مرکز منصوب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما؛ عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها در صداوسیما در حکمی، حسن ملکی را به عنوان قائم‌مقام این مرکز منصوب کرد.

در بخشی از حکم سید عباس فاطمی خطاب به ملکی آمده است: نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده مدیریتی و اجرایی جنابعالی در حوزه رسانه و شبکه‌های مختلف سیما، به موجب این حکم به سمت «قائم‌مقام رییس مرکز سیمای استان‌ها» منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های ارزشمند سازمانی و مدیریت جهادی به هدایت واحد‌های مختلف مرکز در چارچوب وظایف و مأموریت‌های ابلاغی معاون محترم امور استان‌ها مبادرت ورزیده و با استفاده از خرد جمعی خُبرگان و کارشناسان مؤمن و توانا، در راستای اولویت‌های مد نظر گام بردارید.

حسن ملکی پیش از این مدیریت شبکه چهار، قائم‌مقامی شبکه جام جم، مسئول امور مجریان سیما، دبیر ستاد انتخابات معاونت سیما، و تهیه کنندگی برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی را بر عهده داشته است.

همچنین؛ رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما، محمدرضا معصوم‌زادگان را به عنوان مشاور رییس و مسئول امور نمایشی این مرکز منصوب کرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: انتصاب ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار