کشف 96 اصله الوار جنگلی قاچاق در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از کشف 96 اصله الوار جنگلی قاچاق در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ کیوان زرین کلاه، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: در این عملیات 96 اصله الوار جنگلی قاچاق به ارزش 55 میلیون ریال کشف و قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی از دستگیری چهار قاچاقچی الوار جنگلی و توقیف 2 دستگاه وانت نیسان مورد استفاده آنها خبر داد و اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی مشگین شهر موفق شدند در عملیاتی مشترک با ماموران کلانتری 12 شهدای گمنام این قاچاقچیان را در جاده مشگین شهر - اهر دستگیر کنند.

همچنین پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل نیز به نقل از فرمانده انتظامی کوثر از دستگیری یک قاچاقچی و کشف 400 گرم هرویین در بازرسی بدنی از وی خبر داد.

سرهنگ جواد آقا محمدی افزود: این قاچاقچی در پوشش مسافر اتوبوس در جاده سرچم محموله هرویین را حمل می کرد که دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/ح

کشف مواد مخدر در شهرستان کوثر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن زاده
۱۰:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
چرا منابع طبیعی در فصول درختکاری در روستاها نهال نمی کند؟ کشاورز روستایی نه انگیزه و نه وقت آن را دارد که به منابع طبیعی مراجعه کند. پیشنهاد می شود منابع طبیعی خودش هم وارد عمل شده و در کنار برخی نهرهای روستایی نهال بکارد. نگید عملی نیست که اصلا قابل باور نیست.