خاموشی ها هفته آینده به پایان می رسد

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: به احتمال زیاد و با توجه به خنکی هوا در هفته های آینده خاموشی ها به پایان می رسد.

محمد مهدی عسگری مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: خاموشی‌ها بستگی به نیازی است که از طرف وزارت نیرو به ما اعلام می‌شود و ممکن است کمتر یا بیشتر از برنامه اعمال شود.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات وزارت نیرو و سازمان هواشناسی کل کشور، هفته آینده آب و هوای اکثر نقاط کشور خنک‌تر شده، کما این که طی چند روز اخیر در مرکز و شمال کشور نیز کاهش دمای هوا محسوس بوده و تا هفته آینده این اتفاق برای جنوب کشور رقم می‌خورد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی کشور، پیش‌بینی وزارت نیرو کاهش چشم‌گیر خاموشی‌هاست که احتمال دارد حتی میزان آن به صفر نیز برسد که البته همه چیز بستگی به شرایط آب و هوایی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا و صرفه‌جویی مشترکان در مصرف برق، خاموشی‌های اصفهان به احتمال قوی در هفته آینده و پیش از موعد اعلام‌شده به پایان می‌رسد.

عسگری با اشاره به وضعیت تجهیز صنایع کوچک به دیزل ژنراتور برق یادآور شد: شرایط خریداری و نگهداری دیزل ژنراتور برق برای بسیاری از کارگاه‌های صنعتی کوچک در حال حاضر مقدور نیست و ما شرایط صاحبان این صنایع را درک می‌کنیم.

 

انتهای پیام /م

وضعیت خاموشی های برق در اصفهان

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.