مشگین شهر میزبان برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

رئیس کمیته اجرایی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان گفت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی مشگین‌شهر ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی‌نیا، رئیس کمیته اجرایی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشگین‌شهر اظهار داشت: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان به میزبانی مشگین‌شهر 23 تا 26 مرداد ماه برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی شده بخش‌هایی از این قسمت‌ها در پل معلق مشگین‌شهر برگزار شود.

وی با اشاره به این که در شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان 200 نفر از ده استان کشور حضور خواهند داشت افزود: انتظار می‌رود این جشنواره گام بزرگی در حمایت از هنرمندان، فیلم‌سازان کوتاه و معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی این شهرستان داشته باشد.

رئیس کمیته اجرایی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان گفت: در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از مناطق مختلف حضور خواهند داشت و این جشنواره فرصت مناسبی برای منطقه است تا بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی منطقه را به همگان معرفی کنیم.

عباسی‌نیا تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان با محوریت‌های مختلف در قالب فیلم کوتاه برگزار می‌شود که تاکنون دو هزار و 750 اثر به این جشنواره ارسال شده و جوایز ویژه‌ای به نفرات برتر اهدا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و پخش بسته‌های فرهنگی و برنامه‌های مختلف هنری و اجتماعی در قالب جشنواره خبر داد و گفت: انتظار می‌رود این جشنواره گام بزرگی برای حمایت از فیلمسازان منطقه و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.