اختصاص ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به مددجویان فارس

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به مددجویان تحت حمایت اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اعتبار یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریالی اشتغال زایی استان درپارسال بیان کرد: اعتبار‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد امسال نسبت به پارسال یک و نیم برابر افزایش داشته است.

وی بیان کرد: یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بانکی و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار صندوق امداد ولایت و یک هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر به مددجویان کمیته امداد فارس و متقاضیان واجد شرایط اختصاص یافته است.

بذرافشان با بیان اینکه پارسال سال با جذب یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) رتبه نخست اشتغال را در کشور کسب کرده است، افزود: بیش از ۱۳ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد فارس پارسال با صرف بیش از یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار، شاغل شده اند، و پیش بینی می‌شود امسال مددجویان بیشتری با دریافت تسهیلات اشتغال مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ مددجو در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کرده اند که با فراگیری مهارت‌های آموزشی و دریافت تسهیلات اشتغال به بازار کار وارد می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: از ابتدای امسال بیش از یک هزار و ۱۵۰ طرح خودکفایی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان تحت حمایت اجرا شده است.

انتهای پیام/ت

اختصاص تسهیلات اشتغال به مددجویان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار