کارگاه ساخت و تعمیر شناور در کنارک ۱۰۳۰ شغل ایجاد کرده است

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کارگاه ساخت و تعمیر شناور در بندر کنارک ۳۰ شغل مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، بهروز آقایی  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه اندازی کارگاه ساخت و تعمیر شناور در بندر کنارک 30 شغل مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است، اظهار داشت: این کارگاه سبب شده تا زمینه ساماندهی، تعمیرات و ساخت شناورها در سواحل مکران منطقه بلوچستان فراهم شود.

وی بیان کرد:کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت لنج سازی جنوب می تواند خدمات به صیادان ارائه کند و موجب رضایتمندی جامعه صیادی شود.

آقایی گفت: بنادر صیادی چابهار و کنارک نقش مهمی در اشتغالزایی افراد بومی دارند و علاوه بر نقش اشتغالزایی برای جذب گردشگر نیز موثر هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: چابهار از قطب های صید و صیادی در کشور محسوب می شود و بیش از 930 لنج و هزار و 400 قایق مشغول صید و صیادی هستند.

وی بیان کرد: بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی بهترین موقعیت را برای جابه جایی کالا و پهلوگیری بزرگترین کشتی های جهان دارد که دیگر بنادر کشور از نظر کاهش هزینه های واردات و صادرات نمی توانند با آن رقابت کنند.

آقایی افزود: بندر چابهار از لحاظ ارزش افزوده، تخفیف ها، عوارض و انبارداری قابلیت های زیادی دارد که برای هر سرمایه گذاری سودآور است.

انتهای پیام/گ

کارگاه ساخت و تعمیر شناور در کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار