حضور سفیر ونزوئلا در منزل عهد التمیمی/ قدردانی دختر مبارز فلسطینی از حمایت‌های نیکلاس مادورو

عهدالتمیمی از دولت و رئیس‌جمهور ونزوئلا به خاطر حمایت همیشگی‌شان از مبارزه مردم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

حضور سفیر ونزوئلا در منزل عهد التمیمی/قدردانی دختر مبارز فلسطینی از حمایتهای نیکلاس مادوروبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عهد التمیمی، نوجوان مبارز فلسطینی از پشتیبانی همیشگی دولت ونزوئلا از مردم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

بنابر گزارش وب‌سایت «تله‌سور»، «ماهار تاها» سفر دولت ونزوئلا در فلسطین روز یکشنبه برای دیدار با عهد التمیمی و خانواده‌اش به روستای «نبی صالح» محل زندگی وی رفت و تقدیرنامه دولت ونزوئلا را به این نوجوان شجاع و مبارز فلسطینی تقدیم کرد.

«تاها» ضمن تبریک آزادی عهد التمیمی از زندان‌های رژیم صهیونیستی بر اهمیت «تعهد شجاعانه به مبارزه برای آزادی مردم فلسطین» تأکید کرد. وی همچنین به «دوستی و برادری دیرینه مردم فلسطین و ونزوئلا که موجب اتحاد مردم دو کشور شده است» اشاره کرد.

عهد التمیمی نیز از دولت ونزوئلا به‌ویژه نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور کنونی این کشور و «هوگو چاوز» رئیس‌جمهور فقید ونزوئلا به خاطر حمایت همیشگی از مردم فلسطین قدردانی کرد.

در ماه مارس گذشته یک دادگاه نظامی عهد التمیمی را به دلیل حمله به یک سرباز اسرائیلی و ایجاد اخلال در ماموریت وی به هشت ماه حبس محکوم کرد. عهد التمیمی چند ساعت پس از دستگیری در نوزدهم دسامبر سال ۲۰۱۷ به یکی از نمادهای مقاومت صلح آمیز مردم فلسطین تبدیل شد. وی هفته گذشته پس از تحمل هشت ماه زندان از زندانهای رژیم صهیونیستی آزاد شد.

طبق آمار رسمی فلسطینیان حدود شش هزار و پانصد فلسطینی از جمله ۳۵۰کودک در زندان های اسرائیل به سر می برند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار