مفاسد جامعه اسلامی ربطی به دین و انقلاب ندارد

مفاسدی که در جامعه اسلامی انجام می شود به اشخاص بر می گردد و به دین،انقلاب و نظام ربطی ندارد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  ظهر یکشنبه در دیدار با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خوسف گفت:مفاسدی که در جامعه اسلامی انجام می شود به اشخاص بر می گردد و به دین،انقلاب و نظام ربطی ندارد چرا که مفاسد ناشی از این بوده که سیستم معیوب است.

وی افزود:نقشه کامل عبودیت، بندگی و در نتیجه کمال انسان، دین است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه پیامبران بزرگ به این توصیه فرمودند اما دین با اسم دین تفاوت دارد، بیان کرد: به اسم دین خیلی چیزها می توان گفت و کارها کرد اما حقیقت دین چیز دیگری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دین باید از زوائد جدا شود و حقیقت ما انزل الله باشد، عنوان داشت: لذا مسئله دین شناسی از اهم مسائل است.

وی با بیان اینکه در مسئله دین شناسی چه استدلال های عقلی و چه اسناد و مدارک نقلی از منابع بیرونی دین است،افزود:اما بخشی از دین شناسی به محتوای دین برمی گردد و این محتوا دین و حقیقت دین را مشخص می کند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه یکی از بخش های مهم در محتوای دین پیشوایی و رهبری در دین است، بیان داشت: قرآن کریم پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده، دسته ای از پیشوایان برابر امر خدا بندگان را هدایت می کنند و یک نوع دیگر پیشوایانی هستند که پیروان خود را راهی آتش می کنند.

انتهای پیام/غ

دین،نقشه کامل عبودیت،بندگی و کمال انسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار