رونمایی از مجموعه داستان یادداشت های سبیل یک مرده در رشت

مجموعه داستان "یادداشت های سبیل یک مرده" درمجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: مجموعه داستان " یادداشت‌های سبیل یک مرده " اثر ایرج نوبخت فردا ازساعت١٧ تا ١٩ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت رونمایی می‌شود.
وی افزود: مجموعه داستان " یادداشت‌های سبیل یک مرده " شامل شانزده داستان کوتاه و جذاب و داستان هایش بر پایه طنز اجتماعی – اساطیری است و از سوی انتشارات سمام منتشر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: همزمان با آیین رونمایی، مجموعه داستان "یادداشت‌های سبیل یک مرده" با حضور علیرضا نیکویی و معصومه غیوری  نیز نقد و بررسی می‌شود.
ایرج نوبخت یکی از مترجمان بزرگ زبان ترکی در ایران، متولد ١٣٢١ و دارای مدرک دکترای تاریخ هنراست و کتاب تاریخ امپراطوری عثماتی در ٦ جلد نوشته وی و چاپ شده از سوی موسسه کیهان، یکی از بزرگترین کتاب‌های مرجع در ایران است.

برخی از آثار منتشر شده ایرج نوبخت: درآمدی بر جامعه شناسی ادبیات فارسی - نظم و نثر فارسی در زمینه اجتماعی - یک نوشیدنی در خیابانی که بار دیگر از آن نخواهی گذشت (مجموعه داستان) و این جا چه آسان می‌توان خوشبخت بود (مجموعه داستان) و همچنین ترجمه: داستان‌هایی از یک جیب و جیب دیگر (مجموعه داستان) اثر کارل جاپک - افسانه گل سنگی (داستان کودک) اثر پاول باژوف - برادر زندگی زیباست (رمان) اثر ناظم حکمت است.

انتهای پیام / ق

مجموعه داستان "یادداشت های سبیل یک مرده" در رشت  فردا رونمایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.