آغاز بکار نخستین جشنواره استانی «نمایش‌های کوتاه طنز» در آذربایجان غربی

نخستین جشنواره استانی «نمایش‌های کوتاه طنز» با حضور گروه‌های نمایشی به مدت ۶ روز در سطح استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در نخستین جشنواره استانی «نمایش‌های کوتاه طنز» در ارومیه  نمایشنامه‌های استاد «علی صابررضایی» با حضور هشت گروه برتر نمایشی از شهر‌های ارومیه، خوی، سلماس، نقده و میاندوآب در اماکن عمومی و فضا‌های سبز در میان مردم اجرا می‌شود که در شهرستان ارومیه پارک ائللر باغی، پارک گوللر باغی و پارک قائم برای اجرا از ساعت ۲۰ به بعد در نظر گرفته شده است.
نخستین فستیوال استانی «نمایش‌های کوتاه طنز» با تلاش گروه تئاتر راد، شهرداری ارومیه، حوزه هنری آذربایجان غربی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در راستای فضاسازی فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط عمومی در سطح جامعه و معرفی آثار «استاد علی صابررضایی» برگزار می‌شود.
«علی صابررضایی» متولد ۱۳۳۳ شمسی در ارومیه و از نویسندگاه و پیشکسوتان عرصه هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی است که تا کنون بیش از ۴۰ عنوان نمایشنامه از ایشان از جمله اصلی کرم، قاراپاپاق گلینی، ملک جمشید و آغلاما اورمیا، چاپ، منتشر و بر روی صحنه رفته است.
انتهای پیام/ح

برگزاری نخستین جشنواره استانی «نمایش‌های کوتاه طنز» در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.