دبیرسازمان لیگ فوتسال ایران گفت: وحید شمسایی جزو بازیکنان بزرگ این رشته و به عبارتی معدن فوتسال کشورمان است و نباید بیرون از این رشته باشد.

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  درباره صحبت های تند وتیز اخیر وحید شمسایی ملی پوش فوتسال کشورمان اظهار داشت :شمسایی بازیکن بسیار قوی ، باتجربه و معدن فوتسال ایران است وفوتسال کشورمان به افرادی همچون شمسایی نیاز دارد چرا که ما هرآنچه داریم  از این عزیزان هست واو نباید از فوتسال کشور بیرون باشد.

اود ر ادامه نسبت به از بین رفتن تیم تاسیسات نیز اظهار ناراحتی کرد و گفت: بنیانگذار این تیم شمسایی بود و ما از هنر و تدبیر مدیریتی او استفاده خواهیم کرد.

سلیمانی درباره وضعیت لیگ فوتسال گفت: کمیته فوتسال و سازمان لیگ با تجربه ای که از سال های قبل بدست آورد  با هماهنگی با باشگاه ها ونظارت بر قرارداد هایی که با بازیکنان تیم های خود امضا می کنند طبق یک برنامه ریزی دقیق بدون بروز مشکل خاصی کار هارا تا به امروز که در هفته چهارم لیگ به سر می بریم به خوبی پیش برده است.

او افزود: مس سونگون ورزقان تیم بسیار خوب با بازیکنان و کادر فنی قوی است  که امیدواریم به عنوان قهرمانی جام باشگاه ها دست یابد.

سلیمانی در انتها درباره نامه کمیته اخلاق به کفاشیان اذعان داشت: نامه ای که برای  کفاشیان ارسال شده است قرار بود محرمانه باشد اما اکنون همه رسانه ها این خبر را پخش کرده اند. ما درخواست کرده ایم که جلسه او در کمیته اخلاق پس از جام باشگاه ها باشد، جام باشگاه ها نیز سه شنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید و کفاشیان در اولین جلسه  در کمیته اخلاق پس از بازگشتش حاضر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: صعود مس سونگون به یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آَسیا


انتهای پیام/

کفاشیان سه شنبه هفته آینده از جام باشگاه باز می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار