کدام یک از سران عرب حساب توئیتری ندارند؟

توئیتر در سال‌های اخیر وسیله موثری برای اکثر سران جهان شده است تا تصمیمات مهم خود را از این طریق اعلام کنند، اما با این وجود تعدادی از رهبران عرب همچنان در این شبکه اجتماعی حساب کاربری ندارند.

کدام یک از سران عرب حساب توئیتری ندارند؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سومریه نیوز، توئیتر در سال‌های اخیر وسیله موثری برای اکثر رهبران جهان شده است تا تصمیمات مهم خود را از این طریق اعلام کنند.

شاید روشن‌ترین مثال در این زمینه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باشد که حساب رسمی او در توئیتر نخستن منبع موثق اظهاراتش برای همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به شمار می‌آید.

اما با این وجود، تعدادی از رهبران عرب هنوز در این شبکه اجتماعی حساب کاربری ندارند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در راس آن‌ها قرار داد. این در حالی است که پدر او حساب رسمی خود را در این شبکه اجتماعی باز کرده و توئیت هایش بار‌ها در سال گذشته بازنشر شده اند. خالد بن سلمان، برادر محمد بن سلمان نیز حساب توئیتری دارد.

خلیفه بن زاید، رئیس کشور امارات متحده عربی نیز از جمله کسانی است که حساب توئیتری ندارد؛ هرچند شیخ محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نایب رئیس این کشور حساب‌های توئیتری دارند.

شیخ صباح الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت و سلطان قابوس، پادشاه عمان و حمد بن عیسی آل خلیفه، شاه بحرین نیز حساب کاربری در توئیتر ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار