معاون میراث فرهنگی اردبیل؛

80 پرونده بلاتکیلف سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل بررسی شد

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بررسی 80 پرونده بلاتکلیف سرمایه گذاری گردشگری در این استان طی 70 روز اخیر خبر داد.

ناصر محمودی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: از این تعداد 90 درصد از پرونده ها تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: در مدت زمان ذکر شده 33 مورد موافقت اصولی صادر شده که شامل سرمایه گذاری به میزان 230 میلیارد تومان با اشتغال 110 نفر است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: همچنین از 20 نقشه واصله به معاونت سرمایه گذاری، 15 نقشه به تائید کارشناسان رسیده و بررسی نقشه ها در یک روز انجام می شود.

محمودی با اشاره به تعریف 25 سایت گردشگری در استان متذکر شد: در مناقصه مطالعه سایت ها، 46 شرکت مشاور اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: شرکت های متقاضی به لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته اند و در مرحله اول 15 مورد و در مرحله دوم 10 مورد واگذار شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین در خصوص تسهیلات اعطایی به متقاضیان نیز تصریح کرد: 39 طرح تسهیلاتی به میزان 210 میلیارد تومان دریافت کرده اند که این میزان برای 206 نفر فرصت شغلی به دنبال خواهد داشت.

وی به تعریف 25 میلیارد تومان پروژه در سال جاری نیز اشاره کرد و بیان داشت: تلاش بر این بوده تا بوروکراسی اداری پروژه های سرمایه گذاری کاهش یافته و پروژه ها فعال شوند.

انتهای پیام/ح

تعریف 25 سایت گردشگری در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار