شفر: تراکتورسازى با دلار بازیکن مى گیرد، اما من باید با جوان‌ها کار کنم!

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه تراکتورسازى در حالى با دلار بازیکن جذب کرده که من باید در ترکیب تیمم از جوانان بهره ببرم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره وضعيت این تيم گفت : در ٢ بازى ليگ برتر فوتبال عملكرد خوبى را از خود نشان داديم به ويژه در نيمه دوم بازى مقابل ذوب آهن كه كار گروهى بازيكنانم خوب بود . در گذشته هم اعلام كرده بودم كه بايد به استقلال و اين تيم زمان بيشترى بدهيم چرا بازيكنان جديدى به جمع ما اضافه شدند و خدا را شكر بازى به بازى بهتر مى شويم و خيلى اميدوارم كه در بازى مقابل تراكتورسازى برنده ميدان باشيم.

او ادامه داد : مطمئن هستم هواداران در تمامى بازى ها ما را حمايت مى كنند و درك خواهند داشت كه ما بازيكنان جوانى همچون صياد منش و آقايى را در تركيب تيممان داريم.

شفر بيان كرد :برخى از بازيكنان جوان خيلى دير به تمرينات اضافه شدند و براى هماهنگى بيشتر آنها با تيم به زمان بيشترى نياز است .فكر مى كنم شرايط استقلال بهتر مى شود و انشاله تا بازى مقابل السد عالى تَر مى شويم و اين تيم بسيار قدرتمند است.

سرمربى تيم فوتبال استقلال درباره بازى مقابل تراكتورسازى و جذب بازيكن جديد اين تيم گفت :يكى از تفاوت هاى باشگاه ما با تراكتورسازى اين است كه آنها خيلى پول هاى زيادى به دلار به بازيكنان مى پردازند و من هم بايد با بازيكنان جوانم كار كنم و اتفاقا اين موضوع را دوست دارم چون مى توانم آنها را به سطح بالا برسانم اما در كنار اين كار به زمان هم نياز داريم.

شفر درباره رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا گفت :تيم ما ٥ بازيكن اصلى را از دست داد .بنابراين بازيكنان معمولى از تيم ما كنار نرفتند و به نوعى ليدر هاى استقلال از جمع ما جدا شدند .نمى توانم به بازيكنان جوان بگويم كه شما رهبر تيم هستيد و بايد در فرصتى مناسب درباره اينكه آنها مى توانند رهبر باشند يا خير تصميم بگيرم .اردوى پيش فصل را در حالى برگزار كرديم كه برخى بازيكنان دير به تركيب ما اضافه شدند اما اميدوارم روز به روز شرايط ما بهتر شود.

تو در مورد وضعيت على قربانى گفت :فعلا على بازيكن تيم ما نيست و در حال حاضر صياد منش و باقرى را داريم و بايد ديد در روزهاى آتى چه اتفاقى رخ مى دهد.

سرمربى تيم فوتبال استقلال افزود :من نمى توانم همانند باشگاه تراكتورسازى بگويم كه فلان بازيكن را مى خواهم چون اصلا شرايط باشگاه ما فرق دارد .

او در مورد الحاجى گرو بيان كرد :بازيكنان زيادى در ليست داريم و بايد ببينيم وضعيت به چه شكل خواهد بود.

شفر بيان كرد :اگر به سابقه و روزمه من نگاه كنيد متوجه مى شويد كه خيلى از بازيكنان جوان به تركيب تيم هاى من آمدند و در نهايت ملى پوش شدند .مجيد حسينى و نورافكن از اين جمله از بازيكنان هستند و در حال حاضر براى آينده دارى كار مى كنم .من اينجا هستم تا در ايران از حضور بازيكنان جوان استفاده كنم و براى سال آتى اين كار را انجام مى دهم

انتهای پیام/

واكنش شفر به قرارداد هاى دلارى تراكتورسازى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار