معاون برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم مطرح کرد:

راه اندازی واحد تولید کمپوست در قم

معاون برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم گفت: برای اولین بار واحد تولید کمپوست در قم راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید امیر سامع معاون برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم شامگاه دوشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اهمیت توجه به حمل و نقل عمومی عنوان کرد: سه ایستگاه انتقال پسماند در شهر قم در حال احداث است.
 
معاون برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم افزود: در جهت ارتقای زیرساختهای مدیریت پسماند، برای اولین بار واحد تولید کمپوست در قم راه اندازی می شود.
 
وی اظهار کرد:همچنین در جهت راه اندازی کارخانه زباله‌ سوز در قم اعتبار 15 میلیارد تومانی تخصیص یافته که به زودی تحقق پیدا می کند.
 
سامع بیان کرد:تفکیک از مبداء در حوزه پسماند 10 درصد در قم رشد داشته است که با فعالیت های صورت گرفته در برخی از مناطق تا 20 درصد رشد دارد.
 
در این جلسه محسن رنجبر معاون شهردار قم عنوان کرد:وقتی مدیران در جهت جذب سرمایه گذار گام بر می دارند حرف و حدیث هایی به وجود می آید که ریسک پذیری مدیران را کاهش می دهد.
 
وی گفت:در حوزه مدیریت پسماند نیازمند مشارکت سرمایه گذاران هستیم به ویژه اینکه روزانه 750 تن زباله در سایت البرز دفع می شود که محیط را آلوده می کند و نیازمند برنامه های راهبردی در مدیریت این پسماندها هستیم.
 انتهای پیام/ت

حوزه مدیریت پسماند  در قم نیازمند مشارکت سرمایه گذاران است

برچسب ها: پسماند ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار