بهره برداری 20 طرح كشاورزي در رزن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت: پیش‌بینی می‌شود 20 طرح در هفته دولت به بهره‌ برداری برسد.

بهره برداری 20 طرح كشاورزي در رزن به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمود فتحی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن بیان کرد: امسال عملیات اجرایی 29 پروژه عمرانی اداره امور فنی و زیربنایی مدیریت جهاد کشاورزی رزن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل 19 پروژه مرمت و لایروبی قنوات با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد تومان در 19 روستا و 10 پروژه احداث کانال آبرسانی با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان در 10 روستای شهرستان در حال انجام است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را حدود 70 درصد عنوان کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود 20 طرح در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

فتحی با بیان اینکه سال گذشته نیز 11 کیلومتر احداث کانال آبرسانی، 10 کیلومتر مرمت و لایروبی قنوات توسط اداره امور فنی و زیربنایی این مدیریت انجام شده است گفت: این اقدام به منظور مصرف بهینه آب و بهره‌وری بیشتر در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات توسعه روستایی در بخش کشاورزی افزود: تاکنون از محل اعتبارات توسعه روستایی و عشایری این مدیریت 31 طرح در کمیته استانی مصوب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن افزود: از این تعداد 28 طرح برای تکمیل مدارک و عقد قرارداد به بانک معرفی شده و تا کنون 8 طرح موفق به عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/ب

افتتاح 20 طرح كشاورزي در رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار