اجرای طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت در ۱۲ بقعه شاخص کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام توسلی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  اظهار داشت:اداره کل اوقاف و امورخیریه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان طرح نشاط معنوی را در بقاع متبرکه برگزار می کند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح با یک رویکرد متفاوت در حال برگزاری است افزود: در سالهای گذشته به صورت ثابت در بقاع متبرکه کلاسهای احکام، ورزش، خطاطی و قرآن برگزار می شد اما امسال در کنار این کلاسها اردوهای یک روزه نیز تدارک دیده شده است.

وی از برپایی خیمه های معرفت برای کودکان و نوجوانان و برگزاری مشاوره در رده هفت تا ۱۸ سال خبر داد و افزود: ۱۳ مبلغ اعزامی از قم و هشت مبلغ بومی در سطح کرمانشاه در این کلاسها حضور دارند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به تدارک برنامه های مهارتی با فنی و حرفه ای و آموزشی اردویی و تفریحی خاطر نشان کرد: به طور میانگین هفته ای ۴۰۰ دانش آموز در امام زاده باقر بیستون و در هریک از امام زاده های ابراهیم و احمد ۲۰۰ دانش آموز حضور می یابند.

 

انتهای  پیام/ز

حضور 400دانش آموز در بقعه امامزاده باقر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار