مدیرکل اموربانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

احداث پارک ورزشی خانواده با مشارکت شهرداری در یاسوج

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج و همکاری تربیت بدنی این پارک احداث می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج؛ آذر صفایی نیا اظهار داشت: نقش و اهمیت ورزش در ارتقای توانمندی جامعه و مقابله با آسیب های اجتماعی که روند رو به رشدی دارد بر کسی پوشیده نیست.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورزش می تواند عامل رشدی برای بانوان جامعه باشد و نقش به سزایی در ارتقاء وضعیت خانواده دارد.
وی بیان کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت و بستر و رونق ورزش در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان مصوب شد زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در وسط شهر یاسوج از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای ساخت دهکده ورزشی و پارک ورزشی خانواده واگذار شود.
صفایی نیا گفت: در فاز نخست این طرح با محوریت جوانان در همه رشته ها امکانات و سالن های ویژه احداث می شود.
وی بر تاکید استاندار برای راه اندازی این طرح اشاره کرد و گفت: امید است با مشارکت سایر مسئولان به ویژه معاون سیاسی و عمرانی هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ ورزشی باشیم.
صفایی نیا با بیان اینکه جامعه زنان استان از یک نگاه به دو گروه بانوان شاغل و خانه دار تشکیل می شود،خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سلامت جسمانی بانوان شاغل ۳ ساعت ورزش در طول هفته برای همه بانوان کارمند الزامی است.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای توسعه و ترویج ورزش برای بانوان خانه دار نیز نسبت به ایجاد فضاهای ورزشی مدرن و ایمن اقدام می شود که احداث این دهکده ورزشی یکی از مصوبات کارگروه زنان و خانواده استان در این زمینه است.
صفایی نیا خاطرنشان کرد: ایجاد پارک های بانوان در شهرستان های ۸ گانه استان نیز با جدیت پیگیری می شود.
 انتهای پیام/غ

احداث پارک خانواده در یاسوج

برچسب ها: خانواده ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.