فرمانده سپاه نهاوند:

نقش مهم خبرنگاران در مطالبه گری مردم از مسئولان

فرمانده سپاه نهاوند گفت: خبرنگاران نهاوند در همه حوزه های کاری خوب ورود کرده اند و باید تلاش خود را در حوزه ایثار و شهادت و مطالبه گری مشکلات مردم از مسئولان بیشتر کنند.

نقش مهم خبرنگاران  در مطالبه گری مردم از مسئولانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ کامران کریمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی و جلسه هماهنگی نخستین یادواره دو شهید رسانه نهاوند اظهار داشت: خبرنگاران بسیجی نهاوند خارج از جناح بازی های سیاسی و با تفکرات مختلف و روحیه ای بسیجی عملکرد مطلوبی در شهرستان داشته اند و در کنار مردم و مسئولان به دنبال مطالبه گری حق آنها هستند و این تلاش ها نشان می دهد با روحیه بسیجی و با کمترین هزینه ها می توان به جنگ مشکلات رفت.
وی افزود: شما خبرنگار عزیز و بسیجی باید روحیه مطالبه گری نقد و انتقاد پذیری منصفانه را به دور از تضعیف ارکان نظام در بین مردم به صورت یک فرهنگ‌ترویج دهید.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: خوشبختانه شهرستان نهاوند دارای خبرنگارانی دلسوز متعهد جسور و نترس با روحیه بسیجی است که باید تلاش خود را در حوزه دفاع مقدس ایثار و شهادت بیشتر کنند و جواب هجمه و شبهات دشمنان را با ارسال خبر و گزارشهای مثبت در فضای رسانه ای خود داد.
کریمی گفت: شهرستان نهاوند بعد از استان همدان دارای دو شهید رسانه ای و خبرنگار به نام های الله مراد نادری و رضا سوری می باشد که روز پنجشنبه ۱۸مرداد نخستین یادواره این شهدا در روستای و همان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: موضوع مطالبه‌گری مردم از مسئولان باید توسط رسانه ها پیگیری شود و مسئولان هم از طریق رسانه ها پاسخگوی مردم باشند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت:نقش رسانه ها در امیدوار کردن مردم و مطالبه گری از مسئولان بسیار مهم و اثر گذار است همچنین در فراخوان های ضد انقلاب و شورش این رسانه ها و فضای مجازی بود که امید دشمنان را به یاس تبدیل کرد.

وی گفت: در چهارمین دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای پر افتخار انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان در رسانه ها گفته شود به همین منظور تاکنون دو فیلم مستند به نام های کربلایی میرحیدر و پرواز در غربت العماره با همکاری بسیج رسانه نهاوند برای پخش از صداوسیما تهیه و تولید شده است.

کریمی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب افزود: بیان دستاوردهای ۴۰ ساله و مقایسه خدمات به مردم و تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام خمینی(ره) و مقام‌معظم رهبری می تواند از مهترین فعالیت های رسانه ها باشد.

انتهای پیام/س

خبرنگاران نهاوندی مطالبه گر مردم از مسئولان هستند

برچسب ها: رسانه ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار