مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت:ویژه برنامه «آوه زین» با موضوع ترویج صرفه جویی و استفاده بهینه از «آب» برگزار می شود.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فتاحی  مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه گفت: ویژه برنامه «آوه زین» با موضوع ترویج صرفه جویی و استفاده بهینه از «آب» به میزبانی این اداره کل و با مشارکت شرکت آب منطقه‌ای برگزارمی شود.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه آشنایی کودکان و نوجوانان به استفاده صحیح از آب، و معرفی آنان به عنوان سفیران حفاظت از این نعمت پاک خداوندی است.

فتاحی گفت: در ویژه برنامه «آوه زین» به معنای «جای زایش آب» در زبان محلی، کودکان و نوجوانان کرمانشاهی به عرضه آثار مختلف ادبی و هنری خود پیرامون «آب» و چگونگی محافظت از این نعمت پاک خواهند پرداخت.

وی ادامه  داد: فراخوان این ویژه برنامه به همه مراکز کانون پرورش فکری استان ارسال شده و پیش بینی می شود با توجه به حساسیت موضوع کم آبی و بحران بی آبی، استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه قابل توجه باشد.

فتاحی گفت: همچنین، «فرنگیس حیدرپور»، بانوی کورد و مشهور قهرمان دفاع مقدس از سوی برگزارکنندگان این ویژه برنامه، به عنوان «سفیر آب» معرفی و در این ویژه برنامه حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد:همچنین عروسکی نیز با همین نام (آوه زین) تولید شده که قرار است به دیدار کودکان در شهرها و روستاهای مختلف استان کرمانشاه برود.

اختتامیه ویژه برنامه «آوه زین» در شهریورماه امسال برگزار و از برگزیدگان این برنامه، با حضور مسئولان استان و با اهدای جوایز تجلیل می شود.

 

انتهای پیام/ز

برنامه «آوه زین» در شهریورماه امسال برگزار می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.