99 درصد جمعیت شهری استان از گاز طبیعی استفاده می کنند

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت : 99 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی استفاده می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: سند راهبردی در شرکت گاز استان کرمانشاه به منظور افزایش کیفیت گاز رسانی تهیه شده و در حال اجراست.

وی گفت : 99 درصد جمعیت شهری و 60 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی استفاده می کنند و در 2 سال گذشته 548 روستای کرمانشاه گازدار شدند و تعداد روستاهای گازدار استان به یک هزار و صد روستا رسید.

شهبازی افزود : 2 هزار و 533 روستا و 33 شهر در استان داریم و اکنون 28 شهر گازدار هستند و عملیات گاز رسانی به شهرهای نوسود، نودشه و ریجاب هم در حال انجام است و گازرسانی به شهرهای ازگله، سومار و نفت شهر نیز عملیات مطالعاتی خود را طی می کند.
وی افزود : اکنون 546 هزار مشترک در بخش های مختلف در استان وجود دارند که به صورت میانگین روزانه بیش از 11 میلیون متر مکعب گاز مصرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه 74 جایگاه سی ان جی در استان فعالیت و روزانه 700‌هزار لیتر گاز مصرف می کنند، گفت: 19 شهرک صنعتی و 2 هزار و 126 واحد صنعتی در استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

شهبازی به میزان گاز رسانی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته 560‌ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا و 11 هزار علمک نصب شد.

وی با بیان اینکه در سال 97 هر روز در 2 روستا خطوط لوله گاز طبیعی افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، گفت: امسال عملیات گاز رسانی به 661 روستا اجرایی و در حال پیمان سپاری می شوند و کار گاز رسانی به 156 واحد صنعتی نیز در حال انجام است.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع گاز کرمانشاه ، از ابتدای سال جاری تاکنون 250 میلیارد تومان تعهد ایجاد کرده و این میزان تا پایان سال این میزان به 360 میلیارد تومان می‌ رسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سند راهبردی شرکت گاز استان کرمانشاه  تهیه شده و در حال اجراست

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار