رئیس اتاق بازرگانی لرستان خبر داد؛

مصوبات سفر معاون رئیس جمهور به لرستان پیگیری می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: هفته آینده جلسه پیگیری مصوبات سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور در لرستان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین سلاحورزی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان کرد: در جلسه گذشته شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با ریاست معاونت اقتصادی رییس‌جمهور برگزار شد سه کارگروه تشکیل و تصمیمات خوبی اتخاذ شد که دستگاه‌های استانی پیگیر این مصوبات هستند و تا هفته آینده جلسه پیگیری در دفتر معاون اقتصادی رییس‌جمهور تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر رشد صادرات در استان را داشته‌ایم به‌گونه‌ای که بر اساس آمار‌ها در پایان سال ۹۶ ارزش صادراتمان به ۳۴۰ میلیون دلار رسیده که توسط ۴۲ شرکت در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

رییس اتاق بازرگانی لرستان عنوان کرد: میزان رشد صادرات استان از متوسط کشوری رشد صادرات استان بیشتر بوده و امیدواریم نه‌تن‌ها این روند کاهش پیدا کند بلکه بیشتر نیز شود.

سلاحورزی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری شرکت مدیریت صادرات لرستان، افزود: امسال علاوه بر این اقدامات برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و همچنین توسعه بخش گردشگری انجام شده است.

انتهای پیام/د

پیگیری مصوبات سفر معاون رئیس جمهور به لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.