رسیدگی به مطالبات عشایر در دستور کار قرار گیرد

استاندار لرستان گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی، عشایر در دستور کار قرار گیرد و مطالبات آنها در شورای امور عشایری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید موسی خادمی ظهر روز چهارشنبه در نشست شورای امور عشایری در محل اتاق بازرگانی لرستان افزود: حمایت از حوزه عشایر باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد که در این بخش کارهای خوبی انجام شده اما باید دسته بندی و جمع بندی شود.

وی یکی از وظایف مهم شورای امور عشایری را تجمیع اطلاعات دانست و اظهار داشت: علاوه بر این شورای امور عشایری تجمیع، هماهنگ و تلفیق کننده اقدامات انجام شده در این حوزه است.

استاندار لرستان با بیان اینکه عشایر یکی از مظاهر هنرمندی انسان بر طبیعت است گفت: شیوه زندگی عشایری به دلیل سختی هایی که دارد شاید قابل ترویج نباشد اما باید موانع پیش روی این قشر برطرف شود چراکه نقش موثر آنها در تولید و اقتصاد کشور انکارناپذیر است.

خادمی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی، عشایر در دستور کار قرار گیرد و مطالبات آنها در شورای امور عشایری پیگیری شود.

انتهای پیام/د

لزوم رسیدگی به مطالبات عشایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار