ماجرای شکایت فدراسیون فوتبال از بانک خصوصی

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد، هنوز شکایتی از بانک خصوصی که بدون گرفتن مجوز اقدام به استفاده از تصاویر تیم‌ملی در تیزر‌های تبلیغاتی خود کرده، انجام نشده است.

فدراسیون فوتبال از بانک خصوصی شکایت نکرده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار گزارشی مبنی بر استفاده یک بانک خصوصی از تصاویر بازیکنان تیم ملی و بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بدون گرفتن مجوز از فدراسیون فوتبال، سئول نشین‌ها اظهار کردند که هر چه سریع‌تر از این بانک شکایت می‌کنند تا به حق و حقوق خود برسند و صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: هنوز شکایتی از بانک مورد نظر انجام نشده است، اما اگر هر ارگان و سازمانی بخواهد از برند فوتبال یا تیم ملی استفاده کند، باید از فدراسیون فوتبال مجوز بگیرد و در غیر اینصورت با آن‌ها برخورد جدی خواهیم کرد.

گفتنی است، طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، فدراسیون فوتبال ایران هنوز شکایتی از این بانک خصوصی نکرده است و باید دید چه زمانی، فوتبال ایران حق و حقوق خود را خواهد گرفت.

البته در گذشته یک بانک خصوصی دیگر با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی عقد قرارداد کرده بود و در زمانی که بازی‌های لیگ برتر در جریان بود، مرد ۶۵ ساله فوتبال ایران به جای حضور در ورزشگاه‌های ایران، در همایش علمی - آموزشی با رویکرد انتقال تجارب کارلوس کی روش در حوزه سرمایه انسانی در مشهد بود و توجهی به برگزاری دیدار استقلال و سپیدرود نداشت.

 امیدواریم، فدراسیون فوتبال کشورمان با شکایت از بانک مذکور که نامش در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان محفوظ است، بتواند حق و حقوق فوتبال را دریافت کند.


بیشتر بخوانید: گردش کی روش از پیست اسکی تا همایش های بانک خصوصی!


انتهای پیام/

اظهارات فغانپور درباره شکایت از یک بانک خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار