رسانه بلژیکی :قلی زاده پا جای پای کاوه رضایی می گذارد

یک رسانه بلژیکی از عملکرد قلی زاده لژیونر کشورمان در تیم فوتبال شارلوا تمجید کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت بلژیکی «سودینفو» با تمجید از علی قلی زاده بازیکن ملی پوش شارلوا نوشت او پا جای پای کاوه رضایی گذاشته است و شارلوا روزی برای او ارزش افزوده دریافت خواهد کرد.
روز شنبه هفته جاری ، تیم شارلوای بلژیک که این فصل علاوه بر کاوه رضایی از علی قلی زاده بازیکن جوان  تیم ملی کشورمان نیز بهره می برد در بازی هفته دوم فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک میهمان تیم اوپن بود و با نتیجه 4 بر یک پیروز شد که رضایی (33 و 83) دو بارگلزنی کرد.
در حالی که بازی با نتیجه 1-1 در جریان بود،  قلی‌زاده با پاس گل خود به کاوه رضایی در دقیقه 33 ، موجب برتری 2-1 شارلوا شد.
قلی زاده در این بازی توانایی های خود را نشان داد و هرگونه مخالفت های هواداران شارلوا با انتقالش به این تیم را از بین برد.
از طرف دیگر او به مهدی بیات  مدیر ایرانی شارلوا که روی ایرانی ها سرمایه گذاری کرده اطمینان خاطر داد که می تواند روی بازار ایران که این روزها محبوب شده، تمرکز کند.

شارلوا علاوه بر کاوه رضایی و علی قلی زاده این فصل امید نورافکن را نیز به خدمت گرفته است.اما این بازیکن روز شنبه به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم قرار نگرفت.


بیشتر بوانید:



انتهای پیام/


تمجید از قلی زاده در رسانه بلژیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار