۵۰ میلیون دلار به همراه اقامت آمریکا، دستمزد عاملان ترور نافرجام مادورو

دولت ونزوئلا اعلام کرد به عاملان ترور نافرجام نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور، ۵۰ میلیون دلار به همراه اقامت آمریکا پیشنهاد شده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزینس استاندارد، دولت ونزوئلا با پخش چند فیلم به عنوان اسناد تلاش برای ترور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، اعلام کرد 50 میلیون دلار به عاملان این حمله پیشنهاد شده بود.

این فیلم ها روز سه شنبه از تلویزیون دولتی ونزوئلا به همراه بیانیه نیکلاس مادورو پخش شد. مادورو در سخنانی که از شبکه تلویزیونی «Telesur» پخش شد، گفت: با 11 قاتل که در اغتشاشات سالهای 2014 و 2017 دست داشتند، قراردادی بسته شده و به آنها پیشنهاد 50 میلیون دلار و اقامت آمریکا شده بود.

مادورو همچنین گفت تروریست ها فرمانی دریافت کرده بودند تا دو پهپاد حامل مواد منفجره را به پرواز درآورده و جان وی و سران سیاسی و نظامی که همراه او بودند را در مراسم هشتاد و یکمین سالگرد تأسیس گارد ملی بولیواری در خطر قرار دهند.

طبق اعلام دولت ونزوئلا، مهاجمان شیوه کار با پهپاد و مواد منفجره را در مزرعه ای در شهر «چیناکوتا» کلمبیا فرا گرفته بودند. مقامات ونزوئلا قصد دارند از آمریکا و کلمبیا درخواست کنند سازمان دهندگان حمله به مادورو را تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
باید تروریست ها رو قلع قمع کرد نه اینکه پناه داد
آخرین اخبار