دستگیری محتکر ۵۰ میلیاردی در بابلسر

محتکر لوازم خانگی ایرانی و خارجی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بابلسر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم خانگی توسط فردی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بابلسر قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌ های همه جانبه ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی بابلسر موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند.

سرهنگ مفخمی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی بابلسر به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل محل انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی به ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از تعطیلی محل نگهداری کالا‌های احتکار شده توسط متهم خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مفخمی با بیان اینکه هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌ های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصادی و تولیدی کشور می‌ شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می‌ شود.

وی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

دستگیری محتکر لوازم خانگی ایرانی و خارجی در بابلسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار