پست اینستاگرامی قالیباف به مناسبت روز خبرنگار

محمد باقر قالیباف به مناسبت روز خبرنگار صفحه رسمی خود را در اینستاگرام به روز کرد.

دیدار قالیباف با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در باشگاه خبرنگاران جوان حاضر شد و با خبرنگاران این خبرگزاری دیدار کرد.

همچنین به مناسبت این روز، قالیباف صفحه رسمی خود را در اینستاگرام  به روز و مطلبی مرتبط با موضوع روز خبرنگار منتشر کرد. در ادامه متن و تصویر ارسالی قالیباف را مشاهده می‌کنید:

" اگر امروز به چیزی بیش از همیشه احتیاج داشته باشیم، «صداقت در گفتار» و «تلاش در رفتار» است. تلاش خبرنگاران به عنوان رکن مهم اطلاع‌رسانی و مبارزه با تحریف و جهت‌دهی نادرست به اذهان عمومی، در شرایطی حساس قرار گرفته است؛ «اطلاع‌رسانی» و «مبارزه با فساد» از سویی و «مبارزه با عملیات روانی» و اطلاعات نادرستی که از سوی رسانه‌های معاند به شدت پخش می‌شود، از سویی دیگر.
برای تبریک روز #خبرنگار به باشگاه خبرنگاران جوان رفتم. در طول دوره شهرداری، موفق به دیدار این مجموعه نشده بودم. گفتگویی هم با چند نفر از خبرنگاران داشتم که بیشتر درباره شرایط اقتصادی اخیر و نواصولگرایی بود. باشگاه خبرنگاران جوان را محیطی پویا و به واقع «جوان» دیدم و از دیدار با اعضای آن لذت بردم. برای همه عزیزان خبرنگار توفیق و سلامتی برای مردم میهنم، رونق و برکت آرزومندم. "

دیدار قالیباف با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار


بیشتر بخوانید: مطلبی که وزیر ارتباطات خود در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد +فیلم


انتهای پیام/

دیدار قالیباف با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

 

 

 

برچسب ها: فضای مجازی ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار