۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهر بیرجند

شهردار بیرجند گفت:۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی پیش بینی کرده ایم که امید است بتوانیم تا پایان سال بیش از این مبلغ را محقق کنیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جاوید شهردار بیرجند گفت:۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی پیش بینی کرده ایم که امید است بتوانیم تا پایان سال بیش از این مبلغ را محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم بیرجند مردمی قدرشناس، فرهنگی و متدین هستند،افزود:انتخاب شورا صرفا در این راستا است که بهترین خدمت را داشته باشند.

جاوید با بیان اینکه شهرداری بیرجند غیر از فلسفه خدمت هیچ فلسفه دیگری ندارد،گفت:ذهنیت ها و ابهاماتی در رابطه با مجموعه شهرداری وجود داشت که خوشبختانه طی شش یا هفت ماه گذشته بسیاری از این ابهامات رفع شده است.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه بودجه ای که در خرداد ماه ابلاغ کردیم ۱۰۰ درصد در حوزه های عمرانی استفاده خواهد شد،افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی پیش بینی کرده ایم که امید است بتوانیم تا پایان سال بیش از این مبلغ را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه أخذ پروانه های ساختمانی و شهرسازی الکترونیکی شده است،عنوان کرد:خوشبختانه در حوزه خدمات شهری، بیرجند شهری تمیز است.

انتهای پیام/غ

پیش بینی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهر بیرجند

برچسب ها: شهرداری ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.