مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

رسالت مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است.

رسالت مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی  در آئین نامگذاری بلوار خبرنگار در تبریزگفت: مقوله فرهنگ بسیار مهم است؛ برای اینکه آینده جامعه را به درستی بسازیم و تضمین کنیم، باید به بخش فرهنگ به طور جدی توجه کنیم و یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مدیران و مسئولان کشور باید در حوزه مسئولیت‌های خودشان به خبرنگاران و رسانه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود: خبرنگاری حرفه‌ای است که مسئولیت سنگینی بر دوش آن است و خبرنگاران باید در قبال مسئولیت‌های اجتماعی شان به مردم پاسخگو باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید جایگاه این حرفه برای مسئولان و مدیران مشخص باشد و حتما اقدامات تضمین کننده‌ای برای خبرنگاران به انجام برسد.

محمدپور گفت: خبرنگاران نباید در قبال کاستی ها، مشکلات و تخلفاتی که می‌بینند اغماض کنند و بدون لکنت زبان و بسیار صریح حقایق را به مردم بگویند و بنویسند تا شاهد اصلاح امور باشیم.

وی افزود: خبرنگاران علاوه بر مسئولیت‌های حرفه‌ای شان، مسئولیت‌های اخلاقی هم در قبال جامعه دارند و باید به آن‌ها آگاه باشند و انجام دهند. کوچکترین اغماضی از سوی خبرنگاران نسبت به مسائل مختلف در جامعه جامعه پذیرفته نمی‌شود و مردم انتظار دارند خبرنگاران مانند چشم و گوش آن‌ها عمل کنند. 

 

انتهای پیام/ش

خبرنگاران در قبال مسئولیت‌های اجتماعی شان به مردم پاسخگو باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار