سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن:

ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی عمداً اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی را هدف قرار داده است

سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن ضمن محکومیت جنایت ضحیان، گفت این جنایت عمدی بوده و اتوبوس دانش‌آموزان مستقیماً هدف قرار گرفته است.

ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی عمداً اتوبوس حامل دانش‌آمزان یمنی را هدف قرار داده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، طلعت الشرجبی، سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن، با محکوم کردن جنایت ضحیان در استان صعده یمن تاکید کرد همه تلاش ما ثبت و ضبط جنایات و ارسال آنها برای سازمان‌های بین المللی است.

طلعت الشرجبی در گفتگویی با این شبکه درباره جنایت متجاوزان ائتلاف سعودی-آمریکایی در ضحیان که شماری از دانش آموزان یمنی قربانی آن شدند و عمدی یا غیرعمدی بودن این جنایت، گفت: پیش از هر چیز جنایات متجاوزان علیه یمن را محکوم می کنم. بر اساس آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است این جنایت عمدی بوده و اتوبوس مستقیماً هدف قرار گرفته است حال آن که همه سرنشینان آن دانش آموزان بودند. اینها سلسله جنایاتی است که متجاوزان به صورت روزانه مرتکب آن می شوند.

وی درباره زمان و مکان ارتکاب این جنایت گفت: متجاوزان سعودی آمریکایی نسل کشی در صعده به راه انداخته و این منطقه را منطقه نظامی اعلام کرده اند. این استان هر روز هدف حملات قرار می گیرد و از انواع سلاح ها حتی سلاح های ممنوعه بین المللی در این استان استفاده می شود. بخش های مختلف اعم از منازل، تاسیسات عمومی و بخش های خدماتی این استان بارها هدف حملات متجاوزان قرار گرفت است. در این استان هیچ چیز از حملات متجاوزان در امان نیست.

الشرجبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا ساز و کاری برای ثبت و ضبط چنین جنایاتی مانند آنچه امروز در ضحیان اتفاق افتاد و ارسال آنها برای سازمان های بین المللی وجود دارد یا خیر، گفت: تلاش ما این است که چنین جنایاتی را ثبت و ضبط کنیم و گزارش هایی درباره آنها برای سازمان های بین المللی ارسال می کنیم و مدارکی در اختیار آنها قرار می دهیم تا از صحت گزارش های ما اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

محکومیت جنایت ضحیان توسط سخنگوی وزارت حقوق بشر یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۷
مرگ به نیرنگ تان
آخرین اخبار