حاجیلو: بیشتر از تراکتورسازی به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم/ شفر داداش من است

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شاید تا آن اندازه که بازی امشب (جمعه) برای ما حساس بود برای تراکتورسازی اهمیتی نداشت.

حاجیلو: بیشتر از تراکتورسازی به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم/ شفر داداش من استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر حاجیلو درباره برتری ۳ بر صفر استقلال تهران مقابل تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد: به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم و باید مقابل ذوب آهن هم پیروز می شدیم. شاید تا آن اندازه که بازی امشب(جمعه) برای ما حساس بود برای تراکتورسازی اهمیتی نداشت.

شفر داداش من است

او درباره رابطه اش با وینفرد شفر گفت: شفر، داداش من است. او را دوست دارم و با هم کار می کنیم.

پدر شما به دنیا نیامده بود اما من دانشگاه می رفتم

حاجیلو درباره ایراد گرفتن شفر به انگلیسی بلد نبودنش بیان کرد: شاید موقعی که پدر شما هم به دنیا نیامده بود من به دانشگاه می رفتم(باخنده) ورودی دانشگاه تربیت معلم در سال ۵۶ هستم و ۴ واحد هم زبان انگلیسی پاس کردم. ۳ سالی هم که مدیر تیم ملی بودم به خوبی کارها را انجام می دادم اما طبیعی است که مانند محمد حسین زرندی(مدیر رسانه ای استقلال) نمی توانم انگلیسی صحبت کنم. با این وجود سعی می کنم به شکلی زبان انگلیسی یاد بگیرم که به صورت کامل با شفر حرف بزنم.

حاجیلو درباره اینکه یک جمله به زبان انگلیسی برای هواداران استقلال بگویید، اظهار داشت: "Have a good night" به امید خدا  هوادارانمان شب خوبی داشته باشند. Every body people my team

حق ترانسفر سایر بازیکنانمان را از تیام می گیریم

سرپرست استقلال درباره آخرین وضعیت مامه تیام با این تیم بیان کرد: امیرحسین فتحی حق استقلال را از تیام می گیرد و مطمئن باشید به خوبی این کار را انجام می دهد تا حق ترانسفر سایر بازیکنمان را که نتوانستیم بگیریم در انتقال تیام جبران کنیم‌.

تراکتورسازی را ۳ هفته دیگر ببینید

حاجیلو درپاسخ به این سوال که آیا هزینه سه بازیکن خارجی استقلال را وزارت ورزش پرداخت می کند، توضیح داد: وزارت ورزش هزینه تمام تیم ها را پرداخت می کند‌. شفر سعی می کند تا این نفرات فعلی جای بازیکنانی که از استقلال جدا شدند به خوبی پر کنند. استقلال هر هفته بهتر می شود و فوتبال خوبی بازی می کند. سه هفته دیگر ببینید تراکتور چگونه بازی می کند.توشاک هم مانند کارلوس کی روش مربی بزرگی است.

تا آخر فصل شکست نمی خوریم

او افزود: کار خوبی که شفر انجام داد این بود که بیشتر از مربی بودن با بچه ها مانند پدر رفتار می کند. همه بازیکنان سعی دارند برای پیروزی به زمین بروند. امسال ما نتایج خوبی می‌ گیریم وبه امید خدا  تا آخر فصل شکست نخوریم.

بازیکنان خارجی را برای کم نیاوردن در لیگ قهرمانان آسیا جذب کرده ایم

سرپرست استقلال درمورد اینکه شفر برخلاف وعده قبلی اش مبنی بر جوان گرایی در بازی با تراکتورسازی به استفاده از نفرات خارجی روی آورد، گفت: به بازیکنان خارجی خود در لیگ قهرمانان آسیا نیاز مبرمی داریم. می دانید سطح آن رقابت ها مانند لیگ برتر نیست. مطمئن باشید از بازیکنان جوان هم استفاده می کنیم. شفر مربی باهوشی است و ما بازیکنان خارجی را جذب کرده ایم تا در آسیا کم نیاوریم.

بازیکنان استقلال خودجوش مصاحبه نکردند

حاجیلو درمورد مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال پس از بازی با تراکتورسازی گفت: کسی به آنها نگفته است مصاحبه نکنند. به قول عادل فردوسی پور آنها خودجوش صحبت نکردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار