آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تداوم پیشروی نیرو‌های سوری در السویداء/ هدف قرار گرفتن مواضع جبهه‌النصره در حومه حما

نیرو‌های ارتش سوریه ضمن پیشروی در منطقه السویداء در جنوب دمشق ۱۳ تروریست را به هلاکت رساندند.

تداوم پیشروی نیرو‌های سوری در السویداء/هدف قرار گرفتن مواضع جبهه‌النصره در حومه حمابه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه با هماهنگی نیرو‌های همپیمان خود به پیشروی در منطقه بیابانی السویداء در جنوب دمشق ادامه داده، بر مساحتی حدود ۴۰ کیلومتر از حومه شرقی این منطقه مسلط شدند و امنیت روستا‌های این محدوده را فراهم کردند.

به گفته خبرنگار میدانی سانا، ارتش سوریه یک گروه تروریستی را منهدم و عناصر تروریست فراری را در عمق بیابان پیگرد کرده و ضمن درگیری مواضع آن‌ها را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داد که به انهدام و تخریب تسلیحات و مقر‌های تروریست‌ها منجر شد.

یگان‌های مهندسی ارتش سوریه نیز به پاکسازی مناطقی که طی دو روز گذشته آزاد شده بودند پرداخته و یک خودرو بمب گذاری شده و صد‌ها بمب و مین را منهدم کردند.

به گزارش سانا، ارتش سوریه با هدف قراردادن یک مقر تروریستی در بئر حسین ۱۳ عنصر داعشی را به هلاکت رساند و ده‌ها عنصر را زخمی کرد.

در حومه شمالی حما نیز نیرو‌های سوری عملیات خود علیه تروریست‌های جبهه النصره را گسترش داده و مواضع آنان را در طول مرز‌های استان ادلب هدف قرار دادند.

در این عملیات چندین مقر تروریستی منهدم و شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

توپخانه ارتش سوریه نیز همزمان مقر‌ها و راه‌های ارتباطی تروریست‌های مزدور را در معرکبه و لطامنه گلوله باران کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار