دروازه بان تیم ملی فوتبال امید: عیار تیم بعد از بازی با چین مشخص شد

عادلی گفت: پس از برگزاری دیدار تدارکاتی برابر چین به وضعیت ایده آل‌ نزدیک شدیم و از لحاظ فنی و هماهنگی به آمادگی بیشتری رسیدیم.

//عادلی: عیار تیم بعد از بازی با چین مشخص شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون فوتبال، شهاب عادلی، گلر تیم ملی فوتبال امید گفت: بازی برابر چین عیار تیم را مشخص کرد. کادر فنی بازیکنان را ارزیابی دقیق تری نسبت به گذشته کرده و فکر می‌کنم در بازی‌های پیش رو، کادر فنی با شناخت بیشتر بازیکنان، برنامه ریزی کاملی را برای هریک از ملی پوشان در نظر خواهد داشت.

او در ادامه بیان کرد: ما هدف بزرگی در پیش دارم و می‌خواهیم به تیم‌ها ثابت کنیم که موفق خواهیم شویم. وضعیت تیم بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بالا و روحیه مضاعف به مصاف حریفان خواهند رفت.

عادلی افزود: بازی‌های دوستانه برابر عراق و چین به تیم کمک کرد تا به وضعیت ایده آل‌تر نزدیک شویم. بازی‌های تدارکاتی به ما کمک می‌کند تا از لحاظ فنی و هماهنگی بیشتر آماده شویم.

گلر تیم ملی فوتبال امید گفت: از سرمربی باشگاه خود نیز تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیارم قرار داد تا در کنار تیم امید باشم و برای کشورم افتخار کسب کنم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و سربلند به کشور باز گردیم. مهم نیست که کدامیک از بازیکنان در زمین مسابقه به مصاف رقبا می‌روند، مهم این است که همه برای موفقیت ایران تلاش می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: 

شکست تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه

برگزاری نخستین جلسه تمرینی تیم ملی امید در جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات عادلی درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار