مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ – مسکو؛

هادی پور گام اول را محکم برداشت

آرمین هادی‌پور تکواندوکار کشورمان در اولین مبارزه خود در مسابقات گرندپری توانست هوگوپوش ایتالیایی را با اختلاف امتیاز ۲۰ شکست دهد و راهی مرحله شود.

هادی پور گام اول را محکم برداشتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از روز گذشته (جمعه - ۱۹ مردادماه) با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (شنبه - ۲۰ مردادماه) و در روز دوم پیکار‌های اوزان ۵۸- کیلوگرم گروه مردان و ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم در این رقابت‌ها در اولین دیدار توانست «آنتونیو فلسا» ایتالیایی قهرمان نوجوانان اروپا ۲۰۱۳ و دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۴ را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف ۲۰ امتیاز (۳۰ بر ۱۰) شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

کاظمی از سد نایب قهرمان جهان گذشت

محمد کاظمی نماینده وزن اول المپیک در نخستین دیدار به مصاف «روی براگانکا» از پرتغال نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ و ۲۰۱۵، قهرمان اروپا ۲۰۱۶ و ۲۰۱۴ و نایب قهرمان جهان ۲۰۱۱ و ... رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به برتری رسید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: یعقوبی صاحب گردن آویز برنز گرندپری شد


انتهای پیام/

نتایج رقابت های مسابقات گرندپری مسکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار