فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سوء قصد به پزشک نجف آبادی امنیتی نیست/ سوء قصد به پزشکان تهران و اصفهان سریالی نیست

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: موضوع سوء قصد به پزشکان تهران و اصفهان ارتباطی باهم ندارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون پرونده سوء قصد به پزشک نجف آبادی گفت: سوء قصد پزشکان اصفهان و تهران سریالی نیست و ارتباطی با هم ندارند. در حوزه نجف آباد موضوع یک اختلاف است که ضارب شناسایی و امروز صبح برای دستگیری وی اقدام شده و اختلاف مربوط به خود شخص نیست بلکه به شکلی به این پزشک ارتباط پیدا کرده و موضوع امنیتی نیست و سریالی هم نیست.

وی درباره ارائه مشاوره در کلانتری‌ها بیان کرد: به همه کلانتری و پاسگاه‌ها گفته شده که مشاوره و مددکاری داشته باشند که اجرای طرح آن شروع و مرحله بندی شده و در مرحله اول اصفهان 20 کلانتری به مجموعه اضافه شدند و در این شهر تمام کلانتری‌ها مرکز مشاوره دارند و راه اندازی شده است.

گفتنی است، چند روز پیش یک پزشک در شهرستان نجف آباد اصفهان توسط افراد نقابدار مورد سوءقصد و حمله قرار گرفت. پس از این موضوع وزیر بهداشت به  حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت سریعا گزارشی از سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پزشک نجف‌آبادی پس از سوءقصد گفت: وضعیت عمومی وی نسبتاً خوب است.

 

انتهای پیام/م

وضعیت عمومی پزشک نجف آبادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار