23 مردادماه؛

شکوه فرهنگ خوزستان را در برج میلاد تماشا کنید

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از برپایی شب فرهنگی خوزستان در قالب جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان درخصوص برپایی شب فرهنگی خوزستان در قالب جشنواره ملی چارسوق در برج میلاد تهران بیان داشت: سه‎ شنبه 23 مردادماه 1397 فرصتی خوبی است برای دیدن یکی از نقاط ایران ‎زمین که به نظر می رسد همگان با آن آشنایی دارند.

وی اظهار کرد: واقعیت این سرزمین مقدس این است که بسیاری از ما با زیبایی‎های آن آشنایی نداریم و این استان زرخیز سرزمین ناشناخته‎هایی است که حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.

ایزدی اذعان داشت: 23 مردادماه جاری در برج میلاد تهران فرصتی فراهم شده تا همه در این کشور پهناور با بخشی از گهواره تمدن ایران زمین، سرزمین رنگین‎ کمان اقوام ایرانی و خواستگاه تمدن یکتاپرستی ایران بزرگ بهتر و بیشتر ‎آشنا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: به نمایندگی از مردم این استان از همگی شهروندان در تهران و سراسر کشور دعوت می‎ کنم تا برای تماشای جلوه‎ها و جاذبه‎های این سرزمین اهورایی از جمله صنایع دستی متنوع، زیبایی‎های فرهنگی و آیین‎های زیبا و رنگارنگ معنوی آن ساعاتی را اختصاص دهند و از این زیبایی‎های بی‎حد و حصر لذت ببرند.

گفتنی است؛ جشنواره ملی چارسوق به همت سازمان میراث فرهنگی، شهرداری تهران و برج میلاد با رویکرد تقویت فرهنگ اقوام مختلف ایران، معرفی صنایع دستی، جاذبه‎ها و دارایی‌های فرهنگی استان‌های کشور از 21 تیرماه 97 در برج میلاد تهران آغاز شده و تا 26 شهریورماه نیز ادامه دارد. استان خوزستان نیز سه شنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ایستگاه مترو تئاتر شهر و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در برج میلاد تهران اجرا می شود.

انتهای پیام/گ

برپایی جشنواره ملی 4 سوق در برج میلاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار