مدیر عامل سازمان آتش نشانی خرم آباد️ خبرداد؛

نشت مخزن هیدروکلریک اسید در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خرم آباد️ از نشت مخزن هیدروکلریک اسید در شهرک صنعتی شماره یک این شهرستان خبرداد.

علیرضایی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: ساعت ۸:۵۶ دقیقه صبح امروز بیستم مردادماه در پی نشت مخزن هیدروکلریک اسید یک شرکت تولید کننده مواد شیمیایی واقع در شهرک صنعتی شماره یک در محور کمربندی شرق به جنوب خرم آباد و اطلاع به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، ایستگاه شماره ۶ این سازمان به همراه فرمانده این ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن تیم اعزامی سازمان به محل مذکور سریعا اقدامات ایمنی لازم در جهت تخلیه کارگاه‌های اطراف به جهت حجم بالای بخارات اسیدی به عمل آمد و سایر اقدامات لازم انجام شد.

وی ادامه داد:  پس از رسیدن نیرو‌های پتروشیمی لرستان با لباس‌ها و تجهیزات ضد اسید اقدام به تعویض شیر شکسته این مخزن چند هزار لیتری نمودند.

علیرضایی گفت: خوشبختانه با انجام اقدامات ایمنی از طرف تیم اعزامی سازمان که با همکاری از طرف کارکنان شرکت‌های همجوار همراه شد کسی از کارکنان آسیب ندید.

وی افزود: این حادثه تا ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه به طول انجامید و همکاران پس از توصیه‌های ایمنی در جهت چگونگی خنثی نمودن اثرات منفی این ماده اسیدی به مالک شرکت مذکور به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/م

نشت مخزن هیدروکلریک اسید

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار