افتتاح مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان های کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از افتتاح مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان های سنقروکلیایی، پاوه و جوانرود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه میثم حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از برنامه برای توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان یاد کرد .

وی گفت: مرکز درمانی سنقر که تا ۹ ماه قبل حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشت، اکنون در مراحل نهایی کار است و به زودی به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: مراکز درمانی تامین اجتماعی پاوه و جوانرود نیز در قالب مراکز استیجاری امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گفته این مسئول، زمین مرکز درمانی تامین اجتماعی سرپل ذهاب نیز در هفته جاری تعیین تکلیف می شود و شاهد آغاز مراحل اجرایی این مرکز خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از برنامه توسعه اورژانس بیمارستان شهدا هم یاد کرد که در سال جاری کلنگ زنی می شود و افزود: ۱۶۰۰ متر زیربنا برای توسعه اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

حجتی پور یادآوری کرد: این طرح توسعه ظرف یکسال یا یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می رسد و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن نیز هفت میلیارد تومان است.

وی تعداد کنونی مراکز ملکی تامین اجتماعی کرمانشاه را دو بیمارستان حضرت معصومه(س) و شهدا، دو پلی کلینیک و دو درمانگاه بیستون و اسلام آبادغرب اعلام کرد و افزود: ۱۰۶۰ مرکز غیرملکی نیز طرف قرارداد مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمانشاه است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه از مراجعه ۳۳۰ هزار نفر به صورت سرپایی به مراکز ملکی تامین اجتماعی استان در سه ماهه امسال هم خبر داد و تاکید کرد: ۵۵۰۰ نفر نیز در این مدت بستری شدند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برنامه ریزی برای توسعه اورژانس بیمارستان شهدا

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار