با اجرای120 برنامه شهروندی"با هم برای شهر" در اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای120 برنامه شهروندی با عنوان "با هم برای شهر" تا 10 شهریور ماه سال جاری در 9 منطقه شهری اصفهان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضایی دار افشانی رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه  جنگ، نمایش، اردو و کارگاه آموزشی از قالب های  اجرای برنامه های "با هم برای شهر"  است که براساس نیاز هر منطقه اجرا می شود ،گفت: در مرحله نخست طرح آموزش شهروندی که از 10 مرداد ماه سال جاری شروع شده درمناطق1، 4، 7،8، 11، 12، 13، 14و 15 در حال اجرا ست.

وی، ترویج فرهنگ مشارکت در بین شهروندان را از اهداف اداره توسعه فرهنگ شهروندی بیان کرد و افزود: در این برنامه  به مسائل رفتاری همچون کنترل خشم ، حفظ محیط زیست با محوریت فضای سبز و بحران کمبود آب و برق که در حال حاضر با آن مواجه هستیم پرداخته شده است.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در ادامه ازاجرای برنامه های شهروندی در مجتمع های مسکونی بیش از 100 خانوار نیزخبر داد و تصریح کرد: این برنامه که با عنوان "محله عمودی"  اجرا  می شود  به موضوع هایی همچون صرفه جویی در مصرف برق و آب  و  معضلات آپارتمان نشینی پرداخته می شود.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

ترویج فرهنگ مشارکت در بین شهروندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار