خروج از چرخه حمایتی کمیته امداد با توانمندسازی مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت: در چهارماهه نخست امسال بش از هزار مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

عبدالرضا خسروانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: د رچهار ماه امسال هزار و ۲۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان آموزش فنی و حرفه‌ای دیدند.

وی افزود: ۵۵۰ نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی، ۴۳۸ نفر در پایدارسازی و توسعه و ۴۰ نفر در دوره‌های کارآفرینی، در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت: ۶۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان بااعتبار ۵۸ میلیون تومان در سال ۹۶ از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.
خسروانی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت به‌منظور توانمندسازی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد است.

وی هدف از برگزاری این مهارت‌ها، آشنایی مددجویان متقاضی شغل با محیط کسب‌وکار و عوامل موفقیت در بازار کار عنوان کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان هرمزگان افزود: برنامه‌های کمیته امداد برای آموزش مددجویان درزمینهٔ‌های نیازسنجی شغلی، دوره‌های کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و متناسب با بازار کار است که به گسترش مشاغل پایدار، توانمندسازی مددجویان و خروج تدریجی آن‌ها از چرخه حمایتی کمیته امداد کمک می‌کند.

خسروانی به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد.

انتهای پیام/ر

 

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کلید توسعه اشتغال پایدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.